Jeffree Star x Manny MUA Uranus Skinfrost. First blogpost in Dutch.

20:05

 Hello loves,

Zoals sommigen al hadden gelezen in mijn vorige blogpost ga ik vanaf nu in het Nederlands blogger (of in ieder geval voor de komende tijd). 

Vandaag gaan we een kijkje nemen naar het 2e deel van de Jeffree Star x Manny MUA bundel in Uranus.

Een tijdje terug heb ik samen met jullie al gekeken naar de Jeffree Star Cosmetics x MannyMUA Velour liquid lipsticks in I'm Shook en Daddy.

Maar vandaag gaan we kijken naar de Skinfrost in de kleur Uranus.

Eerst heb ik een paar foto's van de box waar de bundel inkwam!

 Ik vind de verpakking super mooi en ook het duo chrome vind ik een super mooi detail.

Nu gaan we over naar het doosje van de Skinfrost.
 In de verpakking van de Skinfrost zit het zelfde patroon als in de verpakking van de Velour liquid lipsticks. Ik vind het er erg mooi uit zien. Al kan dat ook komen omdat ik erg veel van de kleur zwart houd!

 Er zit een grote stikker op de verpakking waar de kleur van de Skinfrost opstaat. Dit vind ik zelf een erg mooi detail ook omdat de stikker de zelfde kleur heeft als de Skinfrost.

 Ik ben ook echt verliefd op de verpakking van de Skinfrost! Het matte zwart, prachtig! Het geeft een erg mooi en chique uitstraling! Ook vind ik de duo chrome letter super mooi! Het is erg moeilijk om op de foto te krijgen maar ik hoop dat je het enigzins ziet.

En dan de prachtige binnenkant! 
 Ow my god.
Kijk naar dat prachtige patroon in de Skinfrost! Ik hou er erg van dat het gehele product er mooi uit ziet.

SWATCH!
 En wat een prachtig pigment! En de kleur ! Ik hou erg van een gouden highlight maar hij moet niet te donker zijn anders geeft het van voor een raar effect. Maar deze kleur is prachtig! Hij is ook lekker zacht en geeft geen harde stukjes af.

Laten we hem testen op de huid.
 Hier heb ik mijn gehele makeup gedaan op de highlighter na.

 Ik vind de highlighter echt heel erg mooi! Hij brengt erg fijn aan en hij blend ook mooi uit. Het is wel een heftige highlighter dus als je liever een iets subtielere highlighter draagt denk ik niet dat je hem fijn zult vinden. Maar hou je wel van een blinding glow! Dan ga je deze geweldig vinden. 

 Hier nog even een foto om te laten zien hoe groot deze Skinfrost is! Ik vind echt dat je waar voor je geld krijgt ook door de grote van de pan. Je zult hier niet zo snel pan in krijgen of je moet hem gebruiken vanuit je makeup kit.

Nog even in het kort!
Ik vind het een super mooie highlighter! De kleur is voor mij perfect en ik denk dat deze kleur bij veel verschillende huidtinten heel erg mooi zal staan!

Dus ben je opzoek naar een gouden blinding glow! Dan raad ik aan om deze echt eens een kans te geven.

Je kunt de highlighter los kopen op:
Jeffree Star Cosmetics voor $29,-
Beauty Bay voor €29,50

Verder kun je hem alleen maar in de bundel krijgen bij:
Jeffree Star Cosmetics voor $50,-
The Makeup Spot voor €60,-

Liefs,
x


You Might Also Like

0 comments